Prowadzenie: Beata Tadla 

Z mediami związana od 1991 roku. Prowadziła główne programy informacyjne i publicystyczne w największych stacjach telewizyjnych. Obecnie w Onet Rano. Autorka czterech książek. Wykładowczyni, trenerka mówców, zdobywczyni m.in. prestiżowego tytułu „Mistrz mowy polskiej".

Część I

9:00

9:15

9:55

10:25

11:05

Otwarcie konferencji

prof. Andrzej Blikle - Procesowa struktura organizacyjna. Turkusowe zarządzanie.

Przemysław Galiński, PwC Polska - Kreowanie wartości biznesowej poprzez transformację chmurową w modelu continuous

Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy  – Strategia przyszłości – insighty

przerwa na kawę i networking

Część II

11:40

12:20

12:40

13:00

Jowita Michalska, Digital University – Technologia i biznes – globalne Metatrendy, które zmieniają świat

Agata Filipowicz-Rybicka, Alior Bank - Czy czeka nas recesja?

Panel dyskusyjny: Jak innowacje chronią przed kryzysem? 

Adam Stańczyk - Województwo Kujawsko-Pomorskie, Przemysław Galiński - PwC Polska, Jarosław Ostrowski - Kancelaria Ostrowski i Wspólnicy, Radosław Ratajczak - Shopa Design & Strategy, Krzysztof Kusiak - TFI Skarbiec, 

przerwa na lunch i networking

Część III

13:45

14:15

14:35

14:55

15:15

15:35

Magdalena Urbaniak, agencja MaxTractor - Brand experience - jak wpływa na decyzje i jak je budować?

Marcin Chlebowski, Eximo Project - Blackout, wojna, cyberzagrożenia - czyli jak zachować ciągłość biznesu w czasie kryzysu.

Justyna HernasPolska Press – Lokalność. Autentyczność. Zaangażowanie: dlaczego tylko taki sojusz może wygrać walkę o klienta?

dr Piotr Wiśniewski, DBR 77 – Praktyczne zastosowanie algorytmów AI w przedsiębiorstwie

Radosław Ratajczak, Shopa Design & Strategy - Design thinking! Projektowanie produktów i usług, w centrum których jest użytkownik i jego potrzeby.

Podsumowanie konferencji