Prelegenci
Trenerka biznesowa, statystyczka i influencerka. W sieci znana jako Janina Daily. Autorka dwóch bestsellerowych książek z cyklu “Statystycznie rzecz biorąc”, które sprzedały się w liczbie ponad 150 000 egzemplarzy. Wygłosiła trzy prelekcje TEDx, z których każda ma ponad 250 000 wyświetleń, a jedna była przez chwilę popularniejsza niż teledysk Zenka Martyniuka. W styczniu 2023 roku została zaliczona do grona 50 najlepszych prelegentów TEDx na świecie. Metodą LEGO® SERIOUS PLAY® pomaga zespołom i organizacjom przebudować biznes za pomocą… klocków LEGO. Szkoliła takie firmy jak Google, META, Spotify Sweden, Deloitte, czy Netflix.
Dziennikarz, host, szkoleniowiec public speaking. Uczy liderów storytellingu, budowania historii, dbania o narrację ludzi i marek. W jego 30-letnim doświadczeniu dużą rolę odegrała praca w mediach: prasa, radio, telewizja i digital, m.in. radiowa Trójka, Radio ZET, TVN24, TVN, Onet. Obecnie mentor Voice House Academy, CEO Kuźniar Media i redaktor naczelny Voice House. Autor „The Host”, podręcznika skutecznego mówienia do ludzi.
Pisarz i analityk specjalizujący się w kwestiach strategicznych i polityki Rosji. Autor książek, jego ostatnią publikacją była "Obywatelska armia Rzeczpospolitej. Ani branka ani służba". Obecnie łączy działalność analityczną z pracą w biznesie. Współpracuje z think tankiem Strategy & Future w roli Senior Fellow. Jego teksty i komentarze regularnie ukazują się w mediach takich jak „Dziennik Gazeta Prawna”, „Nowa Konfederacja”, „Rzeczy Wspólne” czy „Gazeta Bankowa”.
Fizyk, informatyk i kognitywista. Jego zainteresowania badawcze dotyczą teorii i zastosowań sieci neuronowych, uczenia maszynowego, metod sztucznej inteligencji, modelowania funkcji mózgu i technologii neurokognitywnych. Członek i założyciel Polskiego Towarzystwa Sieci Neuronowych (1995), a następnie Towarzystwa Sztucznej Inteligencji (2010). Przez dwie kadencje był Prezydentem European Neural Network Society (2006-2011), a w 2013 r. został wybrany na członka honorowego (Fellow) International Neural Network Society (INNS) oraz członka Komisji Układów Złożonych Polskiej Akademii Umiejętności. Od 2013 roku kieruje Laboratorium Neurokognitywistycznym w Interdyscyplinarnym Centrum Nowoczesnych Technologii na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika, a od 2020 roku zespołem Neuroinformatyki i Sztucznej Inteligencji, będącym częścią Uniwersyteckiego Centrum Doskonałości Dynamika, Analiza Matematyczna i Sztuczna Inteligencja.
Od ponad 20 lat specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń, gdzie przeszkoliła kilkanaście tysięcy liderów na całym świecie. Współpracuje głównie z korporacjami, a do grona jej klientów należą m.in. Amazon, Disney, Facebook, Google, Shell, czy Unilever. Najchętniej wspiera liderów w rozwijaniu ich umiejętności empatycznego przywództwa, budowania autorytetu opartego na spójności i autentyczności oraz prowadzeniu tzw. „trudnych" rozmów. Autorka trzech książek, ekspert w Radiu ZET i telewizji TVN24. Według Forbesa jedna z najbardziej wpływowych kobiet na polskim LinkedIn.
W marketingu działa od 12 lat, z czego ponad dekadę na pokładzie GoldenSubmarine. Szef zespołu strategicznego odpowiedzialnego za strategię komunikacji klientów agencji, m.in. LEGO, Ministerstwo Cyfryzacji, ŠKODA Polska, Alior, Intersnack, Da Grasso. Od 2020 roku współautor nagradzanego podcastu o strategii „Mamy na to slajd”. Prelegent na konferencjach, m.in. Forum IAB i Insummit oraz juror w konkursach, m.in. Effie Poland (2022-2023) i Mixx Awards. Współtworzy specjalność Marketing Online na UAM w Poznaniu. Członek PTBRiO i Rady Programowej Insummit 2024.
Strateg i projektant usług. Szef projektów strategicznych w obszarze usług i produkcji. Współzałożyciel Very Human Services, agencji doradczo-badawcza świadczącej usługi w zakresie strategii, innowacji, projektowania, badań i analiz. Wspólnie z zespołem rozwiązuje problemy w oparciu o metodyki customer-centric jako jeden z z pionierów tego podejścia w Polsce. Obserwuje nowe zjawiska, interpretuje kierunki, w których one zmierzają, by we współpracy z klientami przekładać je na strategie, produkty i usługi i pomagać w ich wdrażaniu.
Przedsiębiorca, konsultant i edukator. Założyciel i CEO firmy szkoleniowo-doradczej Suasio i agencji marketingowej digitalk. Pracował m.in. dla: Swiss, Ergo Hestia, Oferteo, Wydawnictwa Znak, Otomoto, Otodom, NEUCA, Sphinx czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 6 tysięcy godzin. Autor czterech bestsellerowych poradników biznesowych: "Skuteczna reklama na Facebooku i Instagramie", "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)".
Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce:
Wyższych Szkół Bankowych, AGH w Krakowie oraz Politechniki Białostockiej.